Budowanie projektu

Pora na chwilę szczerości – do tej pory w ogóle nie zwracałam uwagi na proces budowania projektu. Pisałam kod, klikałam magiczny przycisk run i trochę wstyd, bo w miarę możliwości ignorowałam komunikaty ze strony Gradle. Dlatego dziś postanowiłam poszukać odpowiedzi na pytanie: jak wygląda proces budowania projektu w Android Studio? Gdzie? Oczywiście  na http://developer.android.com/sdk/installing/studio-build.html.

I tak jak zawsze lubię schematy, tak zobaczywszy poniższy, miałam niemałą zagwostkę. Dlatego pozwoliłam sobie na drobne notatki 🙂

androidBuild

 

Skomentuj

